torsdag 18 november 2010

JAAA NU KÖR VI HÅRT!!!!!!

Hallåååå där töser....

Nu på söndag så tar vi nya friska tag o står upp....Vi är ju värda så mycket mycket mer eller?
Jag vet att det finns glädje o starka viljor hos alla spelare nu skall vi bara plocka fram det o visa vilka vi är...
Jag vet vilka vi är o det gör ni med så fram med glädjen, tron, o hjärtat för detta underbara LAG....

Så på söndag ska vi dansa ut från planen ända hem till HELSINGBORG...(ni som kör bil sitter dock stilla tack!!!!)

Så på söndag ses vi med TRON på oss själva o på era medspelare så blir det här en riltigt riktígt härlig söndag!!! O för JOhanna  då hon fyller år så bättre söndag blir det inte...håller ni med????

Jagsjälv kommer dock lite sent men jag lovar att hejja fram er i bilen på vägen dit ok? Sen när jag e på plats så ska jag hejja ännu mer o peppa er till max...Detta är ett löfte o bryter jag detta  så får jag duscha kallt ok??? Sa nu har jag inget val haha....

NU KÖR VI BRUDAR!!!!

# Pålle ( har inget nummer direkt)

Inga kommentarer: