söndag 1 juli 2012

Buffalo, Buffalo, Buffalo

Måste säga att gårdagen var riktigt höjdare. Vi började i Halmstad och tävlade på Arosfortet. Dom två timmarna där gick verkligen fort. Det gällde att tänka, krypa, klättra och samarbeta för att klara uppgifterna i dom olika cellerna. Riktigt roligt. Vi stannade på Mc Donalds på hemvägen innan vi körde hem och sminkade oss för kvällens middag.
Under middagen visade det sig att många hade svårt att skilja på höger och vänster, inte bara Amanda.
Det är alltid en stor glädje att få umgås med detta glada och heltokiga gäng. Tack till Arne som fixade lokalen till oss. Hoppas du inte är ovän med för många grannar efter allsången i köket.
Tack till er som förberett och planerat festen. Tony och jag lämnade in när resten av laget drog ner till stan för att dansa vidare, känns bra idag.
Skoj att My är tillbaka igen. Hon har fått uppleva ett galet boxningspass och en helkväll med detta laget. Överlever hon det kommer hon att klara allt framöver.
Många brukar mobba mig för att jag inte kan hoppa hopprep, blir tunnlad, hatar Gotlänsk skitgubbe och gråter en skvätt ibland. Nu har jag fått allt dokumenterat i en bok. Jag och Tony fick var sin och den kommer att placeras så den är lätt att plocka fram. Tack så jättemycket. Den värderar vi oerhört högt, en riktig höjdare att få.
Av naturliga skäl så är dom flesta bilderna cencurerade från gårdagen...

5 kommentarer:

Anonym sa...

Buffalo på Agge <3 SG

Denice sa...

Både en och två gånger ;) och även på din käre bror och Måns ;)

Anonym sa...

ha ha ha jag är inte förvånad ;) Bra att ni har så kul tillsammans. Nu längtar jag till seriestarten <3 SG

Fellebelle sa...

Gillar att vi alla kommer så bra överens med varandra nu! Älskar vårt underbara lag!<3

Anonym sa...

Lycka kommer ej av välgång utan...
Välgång kommer av lycka <3 SG