söndag 24 augusti 2014

Cattis hetare än någonsin!

En spelare som sprider glädje i laget och som visade i Prag att hon har mycket kvar att ge på planen är den ständigt unge Cattis (Tjattis). Vad spelar det för roll att hon kunde vara mamma till halva laget när hon fortfarande älskar spelet med klubba och boll. Det nya kontraktet ritades på för en vecka sedan och det känns tryggt med rutin till vårt unga lag.

Du bestämde dig i söndags på väg hem från Prag för att köra en säsong till. Ett enkelt beslut gissar jag?
Så sant som det är sagt; ENKELT.

Hur kändes det att komma tillbaka till Prag igen?
Prag har blivit bättre och bättre år för år så ser framemot att toppa det nästa år igen!!!

Många nya unga pigga. Vad är känslan med årets lagbygge?
Årets lagbygge är mycket intressant! Många "nya" i en salig blandning har redan gjort oss starkare som lag än på mycket länge! Detta år är starten på något bra, det känns långa vägar. Jag själv kommer kämpa för att framförallt mina yngre kollegor ska släppa allt vad onödig respekt innebär. När det är gjort kan vi börja skörda framgångar! (just ja, jag har ju inga äldre kollegor. Tänkte inte på det. Men du fattar vad jag menar.

Jag berättade hur du skulle lägga din straff i Prag. Ska jag börja berätta för dig hur du ska passa, springa och skjuta oxå? Kan bli ett vinnande koncept?
Ja, den dagen jag känner att jag inte kan utvecklas längre är den dagen jag slutar med innebandy...så ja tack, fortsätt tipsa mig hur jag kan göra för att prestera bättre!;o) Det kommer bli grymt!

Tavlor brukar du göra lite överallt. När blir du konstnär på heltid?
Konstnär på heltid blir jag inom två år. Följ och gilla mig på facebook; https://www.facebook.com/cbruggmann.se eller gå ut i Helsingborgs Stad och se min konst lite här och var. All konst du ser kan du köpa! Så köp köp köp till dig själv eller till någon du tycker om:o) (Tack för denna gratis-reklam Månne)

Jag har fått många konstiga smeknamn på sistone. Vilket är bäst? Månne, Morten, Gurkan, Simån eller något annat?
Månne ligger bäst i mun men en bubblarfavorit är lätt Simån där båda tränarna inkluderas i ett namn! Det är ni och Brangelina! Respekt!

Inga kommentarer: