torsdag 28 oktober 2010

Två dagar kvar till det smäller!

På Emmas förfrågan kör vi ett blogginlägg. Vi borde vara fler som skriver i den här bloggen, jag glömmer ju bort det emellanåt!

Gårdagens match, ja vad säger vi tjejer? Underbart att vi hittade tillbaka till lite av glädjen igen. Igår spelade vi bra och kämpade för varandra! Inget gnäll och ingen negativitet what so ever. Härligt! Trots förlusten kändes det ändå som en vinst på något sätt, eftersom vi åter igen visade att vi ville spela innebandy och inte gnällbandy. Gnällandet gav vi bort till Malmö FBC och deras föräldrar... Fy tusan.

På lördag smäller det. Aktivitetsdag med laget! Jag hoppas ni ser fram emot det lika mycket som jag? Shorts och linne... Vad kan detta betyda att vi ska göra om vi ska ha det på oss? Jag har tusen olika idéer men jag undrar om någon av dem ens är nära av sanningen. Lära oss nån dans? Zumba? (Åh nej, med min taktkänsla..) Brottas? Laserdome? (fast varför skulle vi enbart ha linne och shorts till det?) Träna? Men om vi ska träna borde vi ha inneskor. Eftersom inte det står med på listan över vad vi behöver förutsätter jag att vi ska vara barfota. Eh?! Shorts, linne och barfota. Jag tror vi ska dansa eller nåt. Om vi inte får kläder och skor dit vi ska? Aah... Jag blir galen. Är det bara jag som är så nyfiken, elloooooor?

Inga kommentarer: