fredag 4 maj 2012

Värvningsresa!

Bloggen är ute på Europaturné för att hitta spelare till nästa säsong. Resan ner i Europa blev lite kaosartad när jag lyckades köra rakt in i Munchen av misstag mitt i rusningstrafik. I Österrike ligger snön kvar på alptopparna. Här i Bled skiner solen på golfbanan. Ni som inte varit i Bled i Slovenien måste jag verkligen rekommendera en av dom vackraste platser som kan upplevas. Tydligen kommer vår fd målvakt Camilla Kunstej någonstans härifrån så det finns säkert fynd att hitta här om man letar bra. Camilla som visst fått anbud från Åstorp inför nästa säsong men har nobbat det för att flytta till Älmhult och jobba. Tydligen kommer hon oxå att jobba i Portugal och det låter ju lite mer exotiskt än dom djupa Smålandsskogarna? Tråkigt för mig som mister min löparkompis i Pålsjö skog.

Inga kommentarer: