fredag 19 december 2014

Möt Lina

Gör en snabb presentation av dig själv: Jag är en 16-årig tjej. Jag spelar innebandy och på fritiden går jag i skolan

Vem snackar mest i laget? 
Tessan 

Vem är klantigast? 
Jag förmodligen 

Vem är mest fåfäng? 
Carro 

Vem skjuter hårdast? 
Scott 

Vem är drottningen på fysen? 
Agge 

Vem är mest positiv/negativ? Louise/Amanda 

Vem är lagets mamma? 
Ida 

Favorit-innebandyspelare? 
Jag 

Tre saker att ta med till en öde ö? 
Pizza 

Detta visste ni inte om mig? 
Jag har swag 

Bästa innebandyminne? 
Jag gjorde självmål genom att vända tillbaka från mittplan och passa in den. 3-2 till motståndarlaget. YEAH 

 5 Snabba: 
Mål eller assist? Assist 
Laga mat eller äta mat? Äta mat 
Shoppa eller träna? Träna 
Kaffe eller te? Te 
Prag eller Ängelholm outdoor? Prag

Tränarens ord (Simon)
" Ett maxat tryck i skotten och en bra fysisk närvaro på plan. Går lagom framåt i utvecklingen och kommer bli en kraft att räkna med. Frågan är om målvaktskarriären är på gång?!"

Inga kommentarer: