söndag 3 juni 2012

FCH dominerar överallt!!!


Brukar se en damfotbollsmatch per säsong och det är gjort nu. Stattena mot Eskil. Derby i div 2. FCH dominerade även här. Erla i Eskil som spelat med FCH för länge sedan dominerade matchen fullständigt och det verkade som om hon nästan kunde göra vad hon ville. I den andra halvleken tog Stattena över och det var faktiskt Steffi, som kom in i paus som var med och vände matchen med ett mål och en assist.
Spinningpasset gick helt ok. Tony såg ut som han skulle dö men han är ju inte van att röra sig. Cattis satt längst fram, förmodligen för att glänsa. När instruktören körde på som värst så undrade jag om jag inte är för gammal för spinning, troligen är det så. Gotte sjöng med i låtarna väldigt falskt i början men tystnade efterhand som tröttheten kom ifatt henne. Agge fick andnöd som vanligt. Kanske dags att köpa en egen inhalator i stället för att snylta på min? Eva fäljde med som barnvakt och fick lämna salen efter halva träningen och visa Stella hur Actic ser ut.
Efter andra träningsveckan är det Agge, Cattis, Gedda och Elle som har tränat alla gånger. Funderar på sommartäningspriset. Kommer förmodligen att inhandla något I USA till den som tränat mest I sommar. Funderar dessutom på en Converse-tävling. Kan det vara något?

Passade på att intervjua Steffi i pausen på matchen.


Vem är mest fåfäng I laget?
Carro

Vem är klantigast?
Felle

Vem skjuter hårdast?
Corre

Vem dominerar I skogen?
Måns

Vem snackar mest?
Amanda

Vem är drottning på fysövningarna?
Jag

Gym eller löpning?
Gym

Kaffe eller The?
The

Big Brother eller Desperate houswives?
DH

Utekväll eller myskväll?
Myskväll

Prag eller Båstad?
Prag



2 kommentarer:

Mia sa...

Jag har strl 9,5 i mina converse. Vill ha ett par vita eller röda med lågt skaft och den lägsta sulan! Tack på förhand.... :)

MG sa...

Ja du verkar vara den enda som är intresserad så kanske det