fredag 8 juni 2012

Skånemästerskapen lottat

Eftersom jag är den morgonpigge i familjen har jag hunnit med en löprunda längs stranden här i Myrtle Beach. 30 minuter fick räcka i värmen. Klockan är bara 08.30 och dom andra sover djupt. Kaffe på balkongen med den här utsikten är helt ok just nu. Har precis fått lottningen av Skånemästerskapen som ska spelas i september innan serien börjar. En hel nya lag blir det för vår del och ett lag vi känner till väl, eller vad sägs om denna gruppen?
Åstorp
Skurup
FC Helsingborg
Eslöv
Ystad
Känns väl utan att veta för mycket om dom andra lagen som att vi blir favoriter på förhand. Förra säsongen kluddade vi till det och blev bara trea i gruppen. Det ska inte inträffa igen.
Södra Dal, Malmö, Engelholm och Landskrona är direktkvalificerade till slutspelet och skulle vi gå vidare en bit blir det Landskrona som kommer på besök, låter helt klart ok.
Gårdagens kvällsshopping på Abercrombie & Fitch gjorde stora hål i min plånbok, blir till att jobba extra när jag kommer hem. Har förresten bokat bingolottokalendrar som vi ska sälja, kan bli min räddning.
I morgon ska vi köra söderut mot Jacksonville i Florida. Detta innebär ca 7 timmar i bilen, kan bli mer om Eva ska vara kartläsare <3. Tur det finns AC i bilen och bra radiokanaler. Har fått rapporter hemifrån att boxningsträningen gick bra och att jag är skyldig 100 kr, låter uppgjort?

Inga kommentarer: