fredag 1 juni 2012

Vad vore en bal på slottet...

om inte alldeles alldeles underbar! Igår var det bal för alla studenter i Helsingborg och jag var nere på Sundstorget och minglade runt för att fotografera min bror. Jag visste att en från laget också skulle gå på balen och missa torsdagsträningen!!, dock med giltig anledning tycker jag :) Så efter lite letande och hjälp från Gedda hittade jag lagets baldrottning Rebecca (Dahlström) Dahlstrand. Som hon själv sa; - Jag har aldrig varit såhär uppklädd och fin! Och fin var hon, från topp till tå! När jag idag ställde frågan hur hon mådde fick jag svaret lite ont i huvudet och väldigt väldigt ont i fötterna. Alltså var det en riktigt lyckad kväll!



Och på tal om bal så verkar det som att de datum vi har satt ut för guldfesten funkar för de flesta :) Dags att damma av guldhatten gott folk...
/ Denice

3 kommentarer:

#3 sa...

SÅ FIN du var Rebecca!

Anonym sa...

När blir festen dååååå ? SG

Måns sa...

30 juni