tisdag 30 juli 2013

Nyförvärv 4

Dags att presentera nyförvärv nr 4 som egentligen inte känns som ett nyförvärv eftersom hon bara pluggat två år i Småland och därför bara hållt upp med innebandyn ett tag.
Julia Sfaiter är tillbaka och det känns såklart väldigt bra.

Hej på dig. är du redo för lite frågor?

Hej svej din gamle räv! Trevligt, ska försöka svara så gott jag kan!

Dags för comeback, vad har du haft för dig dom senasre två säsongerna?

De senaste två säsongerna var jag tvungen att lämna FCH för studier på annan ort, ingen innebandy har funnits med i bilden tyvärr.

Du kommer inte att vara med så mycket i början, varför det?

Jag ska göra det som idag kallas GMU (tidigare lumpen), en grundläggande militär utbildning som pågår i tre månader. 

Har du saknat laget och innebandyn?

Jag har saknat laget jättemycket! Det är inte samma sak när man tränar ensam på gym, hela lagsammanhållningen och lagandan är det jag tycker om i bollsporter! Innebandyn har jag också saknat väldigt mycket. Ibland har jag blivit ledsen av att inte haft möjligheten att vara med och spela men då har jag försökt hålla igång med annat. Jag hoppades ju på att komma tillbaka en vacker dag 😊

Jag gillar din krigarinställning under matcherna. Finns samma gnista kvar som senast du spelade?


Självklart! Jag är lika tävlingsinriktad som tidigare, jag tycker det är viktigt att man alltid ger allt man kan på såväl träning som match.

Vad är känslan om laget och säsongen som kommer?

Just nu har jag ingen större uppfattning om nya i laget i och med att jag bara sett samma ansiktet på sommarträningarna. Dock känner jag ju gamla spelare och det är jättekul att vissa av dem fortfarande spelar kvar. Jag ser fram emot säsongen eftersom vi satsar på laget och har en ny tränare, jag är jättetaggad!

Enligt Simon har du imponerat på sommarträningarna, har du tjuvtränat?

Jag har tränat på gym någon dag i veckan för att hålla igång, någon form av motion måste jag ha. Men det Simon fått ta del av är nog snarare en envis Julia än en tränad sådan.
/MG



Inga kommentarer: