fredag 21 oktober 2011

Funny things in Fch!

Vi i laget är ganska duktiga på att prata innan vi tänker. Därför har Måns kommit på den briljanta idén att skriva upp alla grodor som ploppar upp under träningar, från och till matcher & på träningsläger etc. Efter säsongen kommer vi rösta fram det roligaste/knäppaste "citatet". Här får ni ett smakprov på vilka grodor som dykt upp this fare:

Under en match: En spelare frågar Tony hur mycket tid det är kvar på motståndarnas utvisning. Han berättar att tiden står på 1,35 och att det är 30 sekunder kvar. Så spelaren kommer in 1.65

Efter matchen mot Fc Köpenhamn: Måns: Deras målvakt var svensk, det var därför hon var så bra. Emmy: "Neeeeej, det var hon inte alls det!! Hon var dansk, jag hörde det själv när hon sa "play off"

  • Är ni fitta nu tjejer? Måns
  •  Kan man dricka vattnet här? Agge i Varberg
  • Har ni testat rollspel? Maskerad! Corre 
  • Planterar man gurkor i Sverige? Rebecca i bilen till Staffanstorp 
  • Jag har varit på Gotland men det var nog Öland. Corre 
  • Karin var på bild i HD idag, hon fyller 18. Fyller hennes tvillingsyster också år idag? Amanda o Alex
  • Hur gammal är man när man spelar i P16? Måns frågar Mia 
  • Jag såg dig i övermorgon. Emmy

En snabb reflektion säger att Måns, Emmy & Corre har haft flest grodor än så länge. Rösta gärna redan nu på vilken kommentar/citat som ni tycker är bäst! 

#3

2 kommentarer:

Måns sa...

Röstar på Emmys kommentar om den danske målvakten. Den har jag missat att skriva ner, tack

Caroline sa...

kan inte bestämma mig så jag röstar på: Agge om vattnet i varberg, tonys tidsuppfattning och måns om åldersfrågan.