lördag 22 oktober 2011

TACK JOHANNA "gotte" WAHLBY!!!!!!!!

Jag tackar dig Johanna för denna skratt attack jag hade i tors...Det gjorde min kväll...o dagen efter....=)

Det började med att chattis o johanna snackar innebandy skor...chattis hade nämligen köpt nya fina dojjor...från intersport i landskrona (tror jag)....O Johanna säger  nånting i stil med att hennes skor har hängt med några säsonger...(hör inte allt som sägs) hon skall då visa hur det känns i fötterna när man rundar en kon tex...alltså den stilen hon gjorde går inte förklara den måste man visa...så ni som inte såg den ...jag eller johanna visar den på måndag!!!!!

Men jag kunde inte sluta skratta...o tänker jag på det idag så skrattar jag lika mycket....skulle förklara för en kompis....det hela slutade i att hon inte lyssnade mera för jag bara skratta!!!!

Jag behövde verkligen detta den dagen.....så tack ännu en gång Johanna....det gjorde hela min kväll .....
När jag behöver det som mest...så vet jag att det räcker att gå på en träning med er....ni kan verkligen förgylla ens dag!!!!!

TACK TJEJER O GRABBAR FÖR ATT NI ÄR NI!!!!
ETT SKRATT FÖRLÄNGER LIVET SÄGS DET.!?!? SÅ JA JAG KOMMER LEVA I FLERA HUNDRA ÅR TILL....NI ÄR HELT ENKELT BÄST!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

PUSS FRÅN DEN LILLA PÅLLEN

Inga kommentarer: