lördag 1 december 2012

Dags för Röke igen!

Efter en grym invigningsfest i går i Helsingborg Arena är det dags att möta Röke för andra gången på en vecka. Vi känner att vi har alla chanser denna gången när det gäller betydligt mer än i söndags. Släpper vi till lika lite chanser som senast (11 skott) så blir det en rolig söndag. Vår offensiv kommer garanterat att vara giftigare nu.
Vi längtar alla efter dansen efter matchen, det är dags i morgon!
Vi passade på att ställa lite frågor till Annica som är en av våraste färskaste spelare i truppen.

 Berätta lite om dig själv:

Jag är 22 år , kommer från Gotland. Jag är en glad, lättsam tjej som har nära till skratt.

Tidigare klubbar?

Endre IF och Follingbo Flyers.

Hur länge har du bott i Helsingborg?

Jag har bott i Helsingborg i 3 månader snart , flyttade hit eftersom min pojkvän bor här.

Hur känns det att spela i FCH?

Det känns kul att spela i FCH, ett väldigt härligt gäng med många olika typer av människor. Har ju inte spelat innebandy på 2 år men tycker det är väldigt roligt igen.

Styrka på planen?

Hmm.. Är rätt stark i kroppen, kan vara tufft att möta mig när jag använder kroppen på rätt sätt. Slutar aldrig kämpa.

Hur kommer det att gå för oss denna säsongen?

Väldigt svårt att veta hur det kommer gå för oss , har ingen koll på dem andra lagen . Men vi hamnar väl i mitten i tabellen , bara vi börjar vinna lite matcher.

Ett tips inför matchen mot Röke?

Om alla går in med rätt inställning, jobbar och kämpar för varandra så ska vi kunna vinna . 3 oerhört viktiga poäng.

















1 kommentar:

Anonym sa...

Rätt sätt ska det nog stå, inte rätt skott! ;)