fredag 8 mars 2013

1 dag kvar!

Det närmar sig lördag och vi får dom sista tipsen om melodifestivalen!

Emmy säger:
Yohio vinner
Anton Ewald e min favorit
Sean Banan suger, men tror tyvärr han blir 3a, Abba kan bli fariliga oxå
SchlagerSusanne har haft en tuff vecka men har äntligen tagit sig tid att svara:
Men va fan, jag har väl annat att göra  ok. Jag hejjar på Danny. Men jag hoppas att Anton Ewald vinner med begging, han är en käck kille . Tyvärr! tror jag Ulrik Munter kommer dra hem vinsten.

Nästa tips kommer från den musikaliska Johanna Strand som har eget band.
Danny är en klar vinnare för mig!
Danny är min favorit..
Vem fan är Sean Banan?!
När det gäller mitt eget tips så måste jag erkänna att Sean Banan kommer att få det tufft. Förra året borde han vunnit och nu är låten sämre så det blir Ulrik som vinner.




Match imorgon lördag kl 17,00 på Norrehed mot Röke.
Vi har haft bra närvaro på veckans bägge träningar och har dessutom hunnit med en annorlunda träningsmatch i Häljarp med mycket träning på box- och powerplay. Vi är redo att göra en bra prestation och känslan är positiv inför matchen.
Arne prioriterade pensionärsbingo i tisdags men han kommer att vara på plats på lördag. Det finns väl ingen bingo vid den tiden så förvänta er massor av bilder från matchen.

Inga kommentarer: