tisdag 5 mars 2013

Lördagen närmar sig!

4 dagar kvar till dagen då mycket avgörs. Ska Sean Banan fortsätta att dominera och kommer vi att gå förbi Röke i tabellen? För att djävlas så mycket som möjligt så har vi lagt matchen kl 17,00 så motståndarna inte hinner hem i tid. Vet att Peter Hagelin i Röke har ångest över om han ska åka med till Helsingborg eller stanna hemma framför tv´n.
Schlagerpanelen har börjat sina möten och här kommer dom senaste tipsen.
Dom tre frågorna som ska besvaras är följande:

Vem vinner?
Vilken är din favorit?
Vilken plats kommer Sean Banan på?

Först ut är Agge,
De rosa yrvädret vinner
Gubbarna klar favorit
Sean Banan, vem e de?
Lär bli bänken för Agge på lördag:
Anna svarar:
Haha jag har inte ens sätt de! När man va liten va de ett måste men nu hinner man inte med de. Bara de är en bra låt som stämmer med Sveriges musiksmak är jag nöjd!

Mia
Vilken tur att det kom en snabbgenomgång just på radion!
Vinnaren blir...... *trumvirvel* Ulrik Munther!
Men mina favoriter är Robin Stjernberg, State Of Drama & Ralf Gyllenhammar!
Sean Banan kommer på en hedrande fjärdeplats i år, tack vare alla barnens röster samt din röst Måns.

Jossan ringer från Förenade Arabemiraten och säger:
Oj... Vinnaren blir nog Ulrik munter, Sean banan kommer absolut i topp 5

Pålle har inte alla hemma det märker ni på detta svaret:
1:à skulle varit jag men kunde inte ställa upp hade match då så Robin eller GO biten Anton !! 2:à mig själv som vanligt ! Nä Anton Ewald får det bli ! 3:à jag hoppas han blir sjuk o inte kan vara med !! SIST
Bengan och Annika säger att dom inte sett ett enda program. Självklart har dom full koll men skäms för att erkänna att Sean Banan är bäst.

Carro "tunneln" Holmgren:
I år finns tyvärr ingen klockren vinnare, men tror att Yohio kommer kamma hem vinsten i år.
State of drama - falling är min favorit i år. Tycker dock inte att det är en vinnar-låt i melodifestivalen. Anton med begging är också en stor favorit.
Sean banan är alltid lite farlig, alla småbarn (och Måns) röstar ju på honom. Tror han kommer på plats nummer tre!
Corre:
Vem vinner? bra fråga, jag hade gissat på att Ulrik vinner även om de inte är så jag tycker. Anton tror jag också har en bra chans men att någon som kommer från andra chansen vinner är ovanligt, men vi får se!
min favorit är Robin med you, och hade hoppats på att han vinner men tror tyvärr inte det
Sean banan, han kommer komma på 6e plats gissar jag.
Amanda:
Ulrik munther.
9.

Ni som följde Johannas tips förra veckan blev rika om ni oddsat på det. Givetvis hade hon som är schlagerdrottning helt rätt i sitt tips.
Fler tips kommer i veckan, kanske även lite innebandy, vem vet?

Inga kommentarer: