torsdag 7 mars 2013

Nye tränaren redan klar?

Fick precis höra att ryktena går i Landskrona att Spanky är klar för FCH? Tror inte det stämmer dock och stämmer det så ljuger han väldigt bra. Har visserligen träffat honom idag men det var för att hämta skivan från matchen i tisdags. Är han klar så lovar jag att jag blir materialare direkt på lördag och kommer att fylla vattenflaskorna på ett riktigt fint sätt.
Man skulle ju kunna tro att han är klar när man ser hans fina jacka som han går klädd i på stan.




Vi fortsätter med melodifestivalen och får några tunga svar här:
Johanna säger:

Vinner gör Ulrik Munther, hans låt ligger rätt i tiden. Lite Coldplay inspirerat.
Min favorit är både Ulrik och Robin
Sean banan tror jag får en mitten placering i år. Är allt för måna bra låtar med, och många som inte tycker han hör hemma i schlagervärlden. ( Jag är inte en av dem dock.) Tack Johanna...

Felle säger:
Ulrik Munther vinner nog..
Min favorit är: här har ni nu en scccchlager, en riktig jävla schlager! (Gubbarna)
Tyvärr kommer alla småttingar rösta på honom så han kommer rätt högt upp.. Top 5 kanske?
Cattis:
Robin vinner.
Min favorit är den som står som slutsegrare lördag kväll. Jag älskar vinnare!
Alla kommer vara skitnervösa när de ser att Sean banan ligger i topp men som tur är slutar han på plats 4.
Elle säger:
Den som vinner är nog tyvärr Ullrik Munter.
Min favorit är Robin Stjernberg!
Sean Banan kommer topp 6!

Nu höll jag på att glömma att berätta huvudskälet till att jag träffade Spanky idag. Var ju tvungen att ställa frågorna till honom oxå!! Han verkar vara ett stort fan av Melodifestivalen.....
Här kommer svaren:
Det mesta är skit med melodifestivalen
Har Sverige inga bra artister längre??? 
Jag hoppas hela skiten brinner upp när bed on fire kör sin show- (enda låten som är värld att rösta på, dessutom den enda låten jag har hört ) 
Så vinnare blir väl galningen han med blöjorna. Bananen eller vad ni kallar honom 
Ni vet väl att allt styr som ledningen för mello vill ha det.
Det blir aldrig som svenska folket vill ändå- toppstyrning kallas det. 
Nä. Lägg de pengarna på sjukvården istället.

Ja det verkar ju vara en kul kille den där Spanky.....

Denice säger:
Tyvärr vinner nog Ulrik, bra låt men inte någon wow....jag hejar dock stenhårt på Robin men att komma från andra chansen å sen vinna känns svårt men ingenting är omöjligt. Go Robin.
Sean "Måns idol" Banan kommer nog hamna i mitten någonstans, det finns rätt många knäppgökar därute som röstar på honom precis som du!

Hoppas balongen o du flyger iväg till blåkulla!!
Vi avslutar med Tony åsikter:
Tror Robin vinner.
Gubbarna är min favoit
Sean Banan kommer näst sist


2 kommentarer:

CH sa...

Kan man annat än älska cattis?!

Damer ÅKIBS sa...

Tackar nu, för dina gratulationer Måns. Precis som ni förra året, ville jag vänta att ta ut något från det var säkert. Lycka till på lördag, hoppas att både ni och Röke är kvar i tvåan när säsongen är över. /Roger Å/K IBS