torsdag 23 augusti 2012

Kostmöte!

Vi var på ett riktigt intressant kostmöte igår och jag hoppas (och tror) att många fick sig en tankeställare.
Det handlar inte om att sluta äta alla onyttigheter utan mer om att förändra små saker i vardagen. Själv har jag varit och köpt en massa nyttiga saker och räknar kallt med att mitt skott blir ännu bättre (är det verkligen möjligt?), att jag kommer att springa ännu snabbare och att jag kommer att bli en bättre människa. Ni kommer säkert att märka att jag är mycket gladare ikväll!!
Lite nytt folk på träningen ikväll och Pålle har lovat mig att snabbplugga tyska. Själv tränar jag på dalmål. Småländska kan vi ju redan sedan Båstad så det bör vi klara utan problem.
Tyvärr har Skurup lagt ner sitt damlag så DM-matchen på onsdag blir inställd. Passar mig bra eftersom jag köpt min nya mörka fullkornsöl som jag tänkta använda till Celtic-HIF

Inga kommentarer: