tisdag 6 november 2012

Rapport från andra sidan jorden!

FCH har spioner överallt. En är i Florida och en annan är i Australien. På andra sidan jordklotet skiner solen som mest just nu. Bloggen åkte över och hälsade på en gammal FCH-legend.

Möt Emma Månsson!

Hur är läget?

Bara bra tack!! Laddar för kvällens halloweenfest. Jag ska gå som en blodig Nationalparks vakt...

Var bor du och vad gör du?

Jag bor i Cottesloe (20 min från Perth) i Western Auustralia. Bor här sen i mitten av juli och pluggar 1 år till personalvetare. Försöker hinna med så mycket äventyr som möjligt under tiden...

När man ser dina bilder så verkar du ha det ganska bra?

Absolut! Här är fantastiskt och jag trivs kanon!

Har du introducerat innebandyn för dina nya landsmän?

Haha nä inte direkt. Blir lite powerwalker, löpning(!!!) och styrka på egen hand vid utegymmet på stranden 2 min bort ;)

Tycker du att det är rättvist att du glider rundor i värmen när vi här hemma går med mössa o vantar?

Jag vet inte hur rättvist det är att jag kommer vara skyldig 200 000 kronor till älskade CSN sen?! :)

Ser att du har lite koll på oss. Saknar du något här hemma eller du har börjat ny karriär i Australiensisk fotboll eller något annat?

Klart jag har! Riktigt kul att följa er och jag är stolt över att det gått mycket bättre än vad jag trodde. Hårt slit lönar sig!! Saknar vänner o familj men kommer hem 3,5 vecka över jul så då får jag väl råda bot på det innan jag åker tillbaks 6 månader till..
Hahaha varför tror du jag följer er o herrarna så från andra sidan?! EN GÅNG FCH ALLTID FCH!!


Vi saknar indianarna, nu får Cattis själv sköta dom och det gör hon ju ganska bra. Även Johanna hjälper till med några nuförtiden!!!

Tack för att du tar dig tid. Njut av livet!


Tack själv o kör hårt nu i serien!! Kick some ass!! ;)
//Månsson
http://emmamansson.blogspot.com.au/




    Inga kommentarer: