fredag 2 november 2012

Semester från oss?

Vi blir en person mindre dom närmaste 2 veckorna! Agge åker till Florida i dag. Har svårt att förstå att man lämnar sina vänner i sticket. Prognosen för Orlando säger sol och 28 grader, svårt val?
Innan hon lämnade landet fick vi tag i henne bärandes på en tom och en full väska. Den tomma väskan ska hon ha till att handla till mig....

Ryktet säger att du ska åka till USA. Är det för att delta i Obamas kampanj eller ska du städa upp efter stormen?

Stämmer bra det, åker strax. Ja du... Eftersom jag inte är särskilt insatt i det här med politik så hoppar jag det. Är ju dock väldigt pedant, så skulle vi åkt till NY så hade jag givit en hjälpande hand åt det behövande. :)

Vad säger samvetet om att åka mitt i säsongen?

Eftersom jag tidigt på försäsongen frågade om det var okej, och fick till svar att jag självklart skulle åka... Så håller samvetet i sig! ;) Men saknaden efter er och innebandyn kommer nog vara stor.

Kommer du att ta med klubban eller tränar du på annat sätt?

Tro det eller ej, men klubban kommer få stanna hemma denna gången. Skorna och träningskläder är med för att på gym kunna hålla konditionen och styrkan upp... I förhoppning att ta en plats i laget igen vid hemkomsten.

Blir det Disneyworld eller Universal studios kanske?

Eh ja du, svår fråga! Har besökt båda vid tidigare tillfällen och då var helt klart Universal Studios de bästa!
Men om jag får välja så kommer jag vilja besöka Sea World igen, absolut den bästa upplevelsen jag varit med om, hittills. ;)


Ska du steka på Miami beach och tatuera dig som vissa andra i laget?

Ett säkert nej blir det på tatueringafrågan iaf. Sedan hoppas jag på en tur till Miami Beach!

Något annat inplanerat?

Har hört en fågel viska i mitt öra att jag förhoppningsvis får min, i nuläget största önskan uppfylld... Nämligen bada med delfiner! :D

Någon hälsning till oss som fryser här hemma?

TJEJER, en för alla, alla för en! Käämpa! )


Som tränare gillar man aldrig när spelare lämnar mitt i säsongen men är det någon som är värd detta så är det definitivt Agge. Vi har tränat 58 gånger sedan säsongen började i mitten på maj. Av dom 58 så har Agge närvarat på 56 st. En närvaro på 96.5%. Svårslaget i vår serie skulle jag tro. Hon är inte den som känner efter eller hittar anledningar till att stanna hemma direkt.
Tror hon är hemma till matchen mot Kävlinge, vem vill missa den......



Inga kommentarer: