onsdag 17 oktober 2012

Idag firar vi en gammal man!

Idag fyller Tony Ekman 44 år. Födelsedagen kommer att firas på Idrottens Hus med match mellan FCH och Mullsjö.
Tony och jag är inne på fjärde år som tränare tillsammans. En hel del framgångar men givetvis även motgångar. Det jobbigaste var självklart när vi kom in i damlaget mitt i säsongen för två år sedan när laget låg sist. Vi vann bara en match efter vi tog över och det tog hårt på självförtroendet hos alla som var med då. Desto roligare med alla glada minnen som Gothia-turneringar och seger i div tre förra säsongen. Tror dock inte det är enskilda förluster eller segrar vi kommer att minnas när vi drar oss tillbaka utan alla skratt och tokigheter med detta sköna lag.
Tony har alltid varit den glada av oss två och jag har varit (är) den buttra.
Alltid viktigt med glädje mitt i allvaret. Ska jag ranka det största minnet så här långt så säger jag nog Gothia för två säsonger sedan. Det var häftigt att se så många glada efter sista matchen.
Hoppas du får en fin födelsedag, det är du värd min fina vän. Jag bjuder på kaffe ikväll☀
MG

5 kommentarer:

Pålle sa...

Så fint Måns !!

felle sa...

haha, måny då! gullig text! :)

Anonym sa...

Verkligen gulligt. Känner igen honom på övre bilden men vad är det för tjej på den undre..... Hihihi // SG

TE sa...

Gå hjärna in o läs på vår Facebook sida

Anonym sa...

TE om jag kunnat hade jag gärna gjort det <3Kram // Tyvärr inte inbjuden där. SG