fredag 10 februari 2012

Bloggen intervjuar Tony "Sollet" Ekman

Hur är formen i laget inför söndagens match? Den är på topp.
Det var en speciell match för dig i söndags. Hur var känslan före under och efter matchen? Väldigt nervös innan. Lite nervöst när Åstorp vände till 2-1, fast jag tvivlade aldrig på mina spelare. Underbar känsla när slutsignalen gick.
Det måste kännas bra för dig som ansvarar för målvakterna när vi knappt släpper in några mål. 20 insläppta så här långt är ju riktigt imponerande? Har 2 bra målvakter som jag ska fortsätta jobba med. Dom har olika spelstilar så jag jobbar lite på att dom ska vara så lika som möjligt.
Varför har det gått så bra denna säsongen? Tjejerna har fått upp ett bra tempo på träningarna och jobbar hårt. Dessutom drar jag och Måns åt samma håll.
Cattis har döpt dig till Sollet för dina insatser när du står i mål på träningarna, kommentar till det? Cattis har jag knäckt på så många träningar så det är inte lönt att kommentera det. Nu skyller hon på skada men sanningen är nog snarare att hon är rädd för att träna när jag står i mål.
Lycka till mot Åby. Tack, vi ska göra vårt bästa för att förlänga sviten.


1 kommentar:

Anonym sa...

Väldigt ödmjuk och trevlig tränare <3