torsdag 16 februari 2012

Intervju med hejarklacksledaren Susanne Gudinge

När vi ändå håller på med intervjuer kan vi lika bra köra fullt ut. Ikväll är det hejarklacksledaren Susanne Gudinge som står i rampljuset. 

1. Som hejarklacksledare, hur känns det att ha hejat fram Fch-damerna till 14 segrar i rad?
Helt otroligt bra, men jag blir så nervös för jag tycker de förtjänar en plats i div 2...

2. Får du någon hjälp med ramsorna på läktaren?
Ytterst få gånger får jag hjälp, kände mig skrikig i början & osäker på om tjejerna ville ha det så tyst som de var vana vid. Men de ville att jag skulle heja fram dem till min stora glädje.

3. Har du någon favorit-ramsa?
Den första för då vet jag att de är på G.... (Vi såg målet det var bra, flera sådana vill vi ha FCH <3

4. Många av tjejerna i laget ser dig lite som en lagmamma, håller du med?
Njjja det tycker jag att Pålle är. Jag är en hejare....som gillar det jag ser.

5. Imorgon har du varit så snäll & bjudit hem hela laget till dig för att bjuda på mat & spa kväll. Hur kommer detta sig?
Tycker att ni var värda det efter stor segern mot Åstorparna. Har hört att ni gillar mutor så jag lovade det om ni vann. Gillar alla tjejerna otroligt mycket.

6. Kommer vi få se cheerleading-moves med pompom's i sista matchen mot Göinge?

Ha ha ha jag har faktiskt sådana här hemma... hm ingen dum ide faktiskt, tål att tänkas på.

7. Har du något roligt eller pinsamt minne du vill berätta om din bror coach Tony?
Massor, men vet inte om han vill vara min bror om jag avslöjar för mycket, men en liten oskyldig kanske... Han lekte cowboysare tills han var ca 15 år med alla grannbarnen, hi hi hi. FÖRLÅT Tony, love you

Vi tackar Susanne för intervjun & vi ses imorgon kväll då en mysig afton väntar. 

#3

Inga kommentarer: