torsdag 16 februari 2012

Idag träffar vi ännu en legend!!!

Paula "Pålle" Johansson är en oerhört uppskattad person i vårt lag. Hon hjälper till med allt från att passa Stella när vi spelar till att spela ytterforward eller stå i mål på träningarna.

Hur känns det att tillhöra laget men att inte spela några matcher.
För mig känns det bra ! känner att jag kan göra nytta fast jag inte spelar. Tror faktiskt att det gör mycket att jag är där men inte spelar för jag har väldigt lätt för att peppa andra o vissa behöver mer än andra

Är du grym på att köra barnvagn på läktaren.
Ha ha ha hallå jag e helt klart bäst ! Kört 2
barn sen innan och ingen av dem har klagat.. Tro mig Stella gillar mig !!!

Vad ligger bakom framgångarna för laget denna säsongen?
Tror faktiskt att sommarträningen har en fördel. Men också att vi är ett jävligt härligt gäng !!! Sen tror jag även ni tränare har gjort oss till det vi är idag ! utan tränare inget lag?!?!
Men ni har förklarat försvar o anfall ordentligt för oss (hoppas alla tycker det )
Att vi bara legat under 2 matcher denna säsong är super o vi får inte glömma upphämtningen under dessa 2 matcher har varit helt fantastiska!!! så jävla grymt tjejer!!!

Du tog Fridas plats senast, får hon tillbaka den?
ÄHH nej det får hon inte , hallå jag måste vara given nu väl????
Neeej hon får tillbaka den, Frida gör det mycket mycket bättre än jag !!! som matchen mot Åstorp ..vad gav ni Frida i pausen egentligen??? grym spelare!

Kommer du att satsa på comeback nästa säsong om vi går up?
Ha ha ha....njae som det ser ut nu så nej tyvärr inte ! Jag trivs med den positionen som jag är i idag faktiskt!!!! Jag kanske blir er nya tränare ha ha ha eller näää jag kommer bli er nya 3:e tränare kanske hehe hehe
.
Vilken spelare har imponerat mest på dig denna säsong?
Hmmm om jag skall vara blyg så säger jag hela laget har imponerat denna säsong , så många nya o unga spelare har klivit fram !! Och de äldre har blvit mognare , spelar lite klokare !!!

Men om jag skall vara tuff så säger jag Emmy , den tjejen har imponerat på mig denna säsongen! hon har blivit bättre i allt hon gör!!

Men jag måste också säga Denice som varit skadad i över 1 år som kommer tillbaka med sin snabbhet och sitt målsinne, tycker det e väldigt kul o se henne på plan igen !!!!

Har Tony någon framtid som målvakt?
HA HA HA HA ja faktiskt så tror jag det i OLDBOYS !!!


Tack för pratstunden !

Inga kommentarer: