måndag 20 februari 2012

Dags för nästa legend!

Idag träffar bloggen Emma Månsson som efter massor av år i den snygga blå/svarta tröjan valde att lägga klubban på hyllan.
Hur känns det med ett liv utan innebandy?Det känns både bra och dåligt. Det jag kan sakna är att vara med i ett lag som jobbar mot samma mål och att få tagga till matcher. Det som är fördelaktigt att inte spela är att jag nu kan träna på gymmet när det passar mig och lägga upp mitt eget träningsschema.
Du har synts till på läktaren några gånger denna säsongen, tycker du att tjejerna klarar sig utan er gamla?Det ser bra ut från läktaren! Jag tror att många har fått en nytändning från förra året och nu även vågar ta för sig mer. Många spelare som i mina ögon verkligen har utvecklats under denna säsongen. Det finns ju fortfarande några gamla kvar. Ett lag mår ju bäst av en mix av yngre hungriga spelare och så några rävar som får stå för rutin, peppa laget om det går sämre och ta lite mer ansvar.
Vi har väldigt lite utvisningar denna säsongen, finns det något samband med att du slutat?Haha. Ja du, tror inte jag hade så många utvisningar förra året faktiskt... Kanske BARA 5 eller nått :) Det fanns nog dem med betydligt fler... ;)
Det går rykten om att du ska komma och träna snart, stämmer det?Vem vet ;) Det är nog ingen omöjlighet...
Vad tror du om vi går upp i tvåan igen? Har vi något att hämta?Jag tror det blir tufft, men med hårt jobb ska det kunna gå. Ni är ett bra lag och fortsätter alla att jobba tillsammans som ett lag, med mycket hjärta och hårt slit så tror jag ni har möjlighet att klara det. Alla måste kämpa för det kommer bli en del matcher i motvind och det är ju stor skillnad från detta året då ni verkligen haft medvind... Det blir nog det tuffaste för er att jobba med!
Någon speciell spelare som imponerat?Vem kunde inte bli imponerad av Frida i Åstorp matchen??? Där har vi en som verkligen tagit klivet denna säsongen! Löpvillig, stark och grym på avsluta!
Men det är ju aldrig en person som gör laget så jag tycker faktiskt att jag borde hylla hela laget som gjort en grym säsong TILLSAMMANS!!!
Ja o Tony brukar dra ihop ett dreamteam som krossar damerna med jämna mellanrum. Kan du tänka dig att vara med oss?Det hade varit grymt kul :)
Kör hårt nu de sista matcherna och kämpa tillsammans för att vinna alla resterande matcherna!!

Månsson (fd #8)

Inga kommentarer: