måndag 27 februari 2012

Dagens spelare är och lite av varje

Spelledig helg och då passade nästan halva laget på att titta på lite innebandy. Åby hängde med Åstorp i 20 minuter, sedan var det inget snack. Första perioden var härlig för oss på läktaren med målchans i varje byte. När Åstorp vevade upp tempot i andra var det inget snack om saken. Åby har ett par ganska duktiga spelare men brister i taktiska grunder och deras powerplay är om jag uttrycker mig snällt, bedrövligt. Åstorp behöver ta en poäng hemma mot Willands på lördag för att vara sämst tvåa. Det bör dom göra även om Willands nog är det lag som överraskat mest i serien. Dom har vunnit samtliga matcher utom mot oss och Åstorp. Själva möter vi Råbocka på söndag som vi hade lite problem att få hål på senast. Förhoppningsvis ser vi slutet på alla sjukdomar. Ikväll är det obligatoriskt att ta med flaska eller hantlar till träningen. Månsson har bestämt sig för att vara med ikväll så var snäll mot henne. Tänk på att hon är gammal.....


Namn: Ellinor Persson

Smeknamn: Elle

Nummer: 4

Född: 1996

Position: Back

Klubba: Exel

Moderklubb: ÅK/IBS

Favoriträtt: Kyckling + potatisgratäng

Favoritmusik: Blandat

Favoritfilm: Jag saknar dig

Favoritserie:

Förebild/Idol: Jani Kukkola

Okänd talang: Grym på att dribbla

Lagets pajas: Amanda

Lagets ordningsman: Mamma Johanna

Tonys kommentar: Missar nästan aldrig en träning. Härlig inställning och vill verkligen bli bättre.


2 kommentarer:

Pålle sa...

Välkommen månsson !!

Månsson sa...

Vadå gammal Måns?! Det är inget jag vet nått om... Ska nog klara mig ska du se ;)
Tack Pålle :)
Ses ikväll brudar!!