fredag 14 september 2012

Inte vilken dag som helst!!!

I dag firar en av våra spelare 25 år. Angelica har spelat många år i FCH och tillhör numera dom allra äldsta i laget. Vi passade på att kolla läget på den stora dagen.

Grattis på 25 års dagen.

TACK så mycket! :)smile

Hur ska den firas?

Ikväll ska vi tura, äta och dricka gott! :)smile Sedan är tanken att jag ska ha 25års-, & inflyttningsfesten samtidigt!

Hur känns det att vara så gammal?

Ja det känns väl bra antar jag. Blir dock påmind av såväl lagkamrater och kollegor att jag är "gammal" nu! Så lite ångest finns där kanske!? ;)wink

Jag ska köra och handla strax. Någon speciell sorts ägg du vill ha på söndag?

Ja, ekologiska med extra gula tack! Bra för håret sägs det! :Dgrin Haha

Är hela laget bjudna på 25 års festen eller bara tränarna?

Alla är välkomna!! heart

På vilket sätt kommer vi att märka att du kommit upp i mogen ålder på matchen mot Eslöv?

Jadu, det återstår och se! Lovar att inte göra dig/er besvikna! :Ptongue
...får jag bara tillägga, att jag uppskattat om jag slipper äggen!!! Jag e för gammal för sånt nu! ;D


När det gäller åldern så är det helt lugnt känner jag. Som innebandyspelare är man på topp mellan 44-47 år. Det visar både jag och Tony allt som oftast när vi är med och dominerar på träningarna. 20 år kvar till toppen, inte så dumt?











Inga kommentarer: