torsdag 6 september 2012

Vicekapten

Vi fortsätter att presentera vårt spelarråd och nästa person är vice lagkapten Denice.

Du har blivit utsedd till vicekapten, hur känns det?

Det känns såklart jättekul att få det förtroendet, så det är bara att tacka och bocka. Jag ska göra mitt bästa tillsammans med Johanna!

Varför tror du att du fått det förtroendet?

Jag vill tro att jag är rättvis och vågar stå för det jag tycker. Sedan att jag bryr mig mycket om att laget ska må bra och att det ska vara harmoni i gruppen. Å sen så gillar jag att heja och peppa mina lagkamrater också :)smile

Du har efter din skada gått från att tillhöra dom yngsta till att helt plötsligt tillhöra dom mest rutinerade. Berätta om skillnaden.

Haha ja vad hände där?! Det är jätteroligt att vi är ett så pass ungt lag som vi är och skillnaden från att vara yngst till att vara bland dom äldre är nog att man får ta lite mer ansvar och försöka visa vägen ibland.

Dina kommentarer är en stor humörhöjare för oss i laget. Vad är det som händer när du öppnar munnen ibland?

Haha orden bara kommer, det där att tänka innan man pratar är inte min grej och ibland blir det inte alltid helt rätt. Men det som hände med Pålles pizza är INTE mitt fel för hon sa faktiskt Capriciosa, har vittnen på det ;)wink Sen Jossan incidenten var jag bara sjukt irriterad över att hon inte svarade hahaha! Jag bjuder på den ;)wink (för er som inte känner till det så hade Jossan glömt sin telefon hemma hos Denice varpå Denice messar till Jossan att hon glömt sin telefon....)

Någon speciell spelare som du tror kommer att överraska dena säsongen?

Hmm lagspelare som jag är svarar jag jättetråkigt, alla!
För att man ska kunna prestera på topp måste man känna sig trygg och ha roligt och stämningen i laget tycker jag aldrig har varit bättre. Detta tror jag kommer resultera i att alla höjer sig ett snäpp till, vågar mer och blir ännu vassare :)smile







Inga kommentarer: