söndag 9 september 2012

Intervju med headcoach Måns Gilén


1. Det har varit mkt snack om Songpop i bloggen. Anser du dig vara bäst i laget?

Tycker jag inte. Tony är nog bäst. Han har bara haft otur än så länge. (Har Tony ens vunnit någon match någongång?)

2. Du klagar mkt på att Johanna bara väljer "Animerade filmer". Blir det inte lite dubbelmoral eftersom du själv bara väljer 80s collection?
Stämmer inte. Jag spelar hårdrock, ska, lovesongs och metal förutom 80-tal

3. Du var rätt kass i början. Vad tycker du om din utveckling?

Känns som att jag är en stor talang som börjar blomma ut. Med dig verkar det vara precis trärtom. Du började bra men blir bara sämre.... (snaaaaaap)

4. Du spelar nog dubbelt så mkt som oss andra. Känns det då rätt att skryta så mycket som du gör?

Har aldrig skrytit om att jag är bra. Spelar nog 10% av vad Tony spelar. (Dagens ljug)

5. Vem/vilka är dina största hot i laget?

Ser ingen som hot. Det är bara roligt när någon har en chans mot mig men det krävs nog animerade filmer eller modern rap för att slå mig 

Önskar Måns lycka till framöver i hans Songpop karriär. 





#3 

Inga kommentarer: