tisdag 13 mars 2012

Att blogga eller att inte blogga???

Hade bestämt mig för att mitt ínlägg igår skulle vara mitt sista. Var extremt upprörd och besviken igår innan träningen efter att ha blivit uppringd av en person som tyckte jag borde tänka på vad jag skriver i mina matchreferat. Tar gärna saklig kritik men har svårt att ta det från någon som inte ens sett matchen. Tar man den här bloggen på för stort allvar så har man problem.
Bad tjejerna att dom skulle ta upp det tillsammans innan träningen medan vi tränare höll oss därifrån. Tydligen var det ingen som höll med henne för här sitter jag framför datorn igen efter att fått klart besked från laget att dom gillar det jag skriver. När det gäller denna bloggen så försöker jag alltid skriva mitt namn när det är jag som skriver. Eftersom det är fler än jag som skriver här så vill jag att vi står för det vi skriver och skriver under med initialer eller nummer. Hatar nämligen anonyma bloggar där man hoppar på personer och lag utan att stå för det. Vi var utsatta för detta under sensommaren, därför blev det lite agg till ett lag i vår serie men det är glömt nu. Gillar inte heller om någon av mina spelare går in och kommenterar andra bloggar och skriver under med ex. Fch-spelare eller liknande.
Mina texter handlar om hur jag ser på saker och ting och det finns inget som är rätt eller fel. Gillar man inte det jag skriver så läs inte. Måste dock säga att det är riktigt roligt att följa antal läsare för det har verkligen ökat rejält sedan vi började uppdatera bloggen i stort sett varje dag.

Dagens spelare är:


Namn: Catharina Bruggmann

Smeknamn: Cathis

Nummer: 8

Född: 1976

Position: Allt utom målvakt

Klubba: Canadien

Moderklubb: Högaborg

Favoriträtt: Fisk

Favoritmusik: Pop-Jazz

Favoritfilm: Pretty Woman

Favoritserie: D3 Norra Skåne & Sex and the city

Förebild/Idol: Robert Broberg o Eva Rydberg

Okänd talang: Startar snart en sexspalt, för laget, I första hand.....

Lagets pajas: Finns ingen som inte är en pajas I vårt lag.

Lagets ordningsman: Johanna A

Måns kommentar: Lagets mest rutinerade spelare, en av dom få som förstår sig på min humor. Hatar verkligen att förlora och kan se helt förstörd ut efter en seger med 9-0 om hon inte själv är nöjd med sin insats. Kommer att satsa rejält nästa säsong, det gillar vi.

Eftersom hon har ont någonstans för det mesta så hittade jag ingen bild där hon har klubba...... /MG


4 kommentarer:

#3 sa...

Hahaha, cattis är kung!! Längtar efter sexspalten..

Anonym sa...

Gillar det du skriver och längtar till cattis kommer igång med spelandet igen. SG

Månsson sa...

Fortsätt skriv Måns!! :) Ditt referat stämde ju så varför ljuga?! :) Det enda som räknades var ju att ni vann och det var det ju inga tvivel om!! Kör hårt nu i sista matchen tjejer!!

Cathis, du är grym :) Tycker dock att det är dags för fest hos dig... Så längesen! ;)

Måns sa...

Tack