måndag 26 mars 2012

Ja då var det dax!!!!

Ja då var det som sagt dax för årets hetaste final. Matchen äger rum på Norrehed mellan Pålles all star - Monys oldboys.
Det kommer vara ett hett lag jag har med mig så räkna med en massa mål, frågan är kommer siffrorna räcka till på tavlan???
Förra matchen slutade 7-6 där vi spelar ut dem i sista perioden, men förlorar dock. Hade även lite folk då, men idag ser det ljust ut .
Synd bara att Amanda o Alex är sjuka. Och kanske Becca hoppar av då pga av skolarbete!!!
Men vi skall nog lyckas denna gång, eller jag vet vi kommer KROSSA ER !!!!

Var på sjukhuset innan med Emil, passade då på att sno med mig en rullstol som tony o måns kan sitta i efter matchen, jag kör er gärna ! med nöje! =)
Var även inne på apoteket o köpte lite värktabletter som jag lovade. smaklig måltid! MUMS

Lite kaxig får man väl vara nu när man inte är det annars!? eller?
Ähh måste kaxa till det ibland.

Som sagt kommer med seriens hetaste damlag, så ni kommer nog få det svårt !

P.S SNYGGAST VINNER ALLTID SÅ DET KOMMER JU BLI VI UTAN ATT TVEKA. JAG HAR SKÅNES SNYGGASTE DAMLAG!!!!!

#PÅLLE

Inga kommentarer: